کمیک قسمت ۱

بسم الله به قول ناروتو ساکورا وحشی یه وقت ما رو نکشی 

ساکورا وحشی در برابر هیناتا باهوش 

دمت گرم میناتو یا به قول ژاپنیها یوندایمه

ابیتو بدبخت 

وا دلتم بخواد چرا آخه پیش سارادا می مونه حوصلش سر نمی ره 
خب بقیه کمیک ها برای پست بعدی نظر ندی من می دونم با تو یا به قول ناروتو حالیت شد یا حالی کن می خوای 

سایونارا مینا سان 
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ساعت 19:14 توسط مادارا _ ساما
|
❤منبع کپی همه وب ها❤

