داستان از این قراره که:من شخصیت های ناروتو رو تو

ورژن بچگیشون(12سالگیشون)رو آوردم تو فن فیک

شخصیت هایی مثل:کاکاشی،اوبیتو،رین،ناروتو،ساسکه،

ساکورا و اینا رو آوردم تو داستان.

از این قرار که شخصیت ها تو یه دنیای امروزی هستن و

مدرسه هم میرن.بیشتر معلم های شخصیت های

آکاتسوکی هستن و در اینجا اصلا شرور نیستن ولی خب

خرابکاری هم میکنن.

چندتا شخصیت دیگه هم به داستان اضافه کردم؛اما اول

معلم های رو معرفی میکنم.


میریم سراغ نقش معلم ها

میناتو:ریاضی

سوناده:پزشکی و کمک های اولیه 

کاکوزو:اقتصاد(وی برای بچه های 12 ساله اقتصاد درس

میده)

خودم(هیدان):قرآن و دین(هر پنج دقیقه یک بار میگم یا

خداوند جاشین😂😅)

کیسامه:موجودات دریایی 

کونان:نقاشی و کاردستی(هنر بخش1)

ساسوری:مجسمه سازی(هنربخش2)

زتسو:گیاه شناسی

پین/ناگاتو:تاریخ

اوروچیمارو:علوم

جیرایا:فارسی(خب نویسنده بود ولی هنوز هم منحرفه😅)

دیدارا:هنر های اتمی(چند بار کلاس رو برده رو هوا)

گای:ورزش 

کورنای:جغرافیا 

آسوما:بازی فکری

ایتاچی و ایزومی:معلم بهداشت

هیروزن و توبیراما:بخش امنیت مدرسه 

ایزونا:مشاور

هاشیراما و مادارا:مدیر 

نکته اول:اینا در آینده از آلبرت انیشتین میزنن جلو😂😅

نکته دوم:همه قدرت هایی رو که تو انمیه داشتن الان هم

دارن


اینم پوستر

شخصیت های جدید رو بعدا تو یه پست دیگه معرفی میکنم

چون اینجا خیلی شلوغ شده

 

راستی اگه پیشنهادی دارید تو نظرات بهم بگید چون من می خوام شما از داستان لذت ببرید😄

جانه