از توبیراما ساما بخش دوم 🌊
اینانا

حالا کی دروغ میگه ؟
توبیراما :

توبیراما =به جان جدم تصادفی بوده!!!!
من این چیزا سرم نمیشه.خب بعدی

اخموی کی بودی تو ؟ توبیراما =عه چه اینجا جوجو ام. راستی چرا اینجا صورتت خط نداره؟ توبیراما =به تو چه؟ نمیخواد خودم فهمیدم اینجوری !!!!👇👇😂😂

توبیراما :

اممم ببخشید شوخی بود ....
توبیراما =ایندفعه واقعا میکشمت !!!!!
اوخ اوخ سایونارا 👋👋👋
و همینطور الفراررررررررر
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ساعت 16:28 توسط توبیراما _ ساما
|
❤منبع کپی همه وب ها❤

