اینانا 

حالا کی دروغ میگه ؟

توبیراما :

توبیراما =به جان جدم تصادفی بوده!!!!

من این چیزا سرم نمیشه.خب بعدی 

اخموی کی بودی تو ؟ توبیراما =عه چه اینجا جوجو ام.    راستی چرا اینجا صورتت خط نداره؟       توبیراما =به تو چه؟   نمیخواد خودم فهمیدم اینجوری !!!!👇👇😂😂

توبیراما :

اممم ببخشید شوخی بود ....

 توبیراما =ایندفعه واقعا میکشمت !!!!!

اوخ اوخ سایونارا 👋👋👋

و همینطور الفراررررررررر