عکس و گیف از ناروتو
خب خب بقیه رو ببینیم ^^


ایبیکی _ چان

عجب استاد های خوشگلی 😀👍

پوکمون و ناروتو

اوممم .....

میناتو حسود میشود *-*

... @_____@

کاکاشی شاید یکم شبیه ساسکه باشه
ولی ساکورا عمرا
اوبیتو هم وقتی گنین بود آره یکم شبیه ناروتو بود

له شدن ...
کاکاشی هم انگار نه انگار

ناروتوعه هاپو

ساکورا چغد خوشگل شده

زابوزا _ سان
یادش به خیر ...

هیناتا در آنبو ...

اگه کیبا آکامارو رو با خودش ببره بیرون
تماری 😍👇 :



ساسکه و ایتاچی

این قسمت رو اینقد تو شیپودن یادآوری کردن پدر همه مونو در آوردن ...
گارا 😀👇


تموم شد
با نظر دادن من رو خوشحال کنید ^_//
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ساعت 17:17 توسط کونان _ ساما
|
❤منبع کپی همه وب ها❤

